Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
    Мислех си да качвам схемата на либрата...
    Ама тази е 1:1
    Даже и екуто на климатроника е означено с М70.
    Еххх тези талянци , никаква фантазия няма при тях.
    Бих я качил, ама не знам как се качва пикчър тук

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
      Имаш два бушона по 10А на най-долния ред на бушонното табло - 2 и 3 от ляво надясно
      70А бушон при левия ботуш в двигателния отсег. До него трябва да имаш и 80А
      две релета от 3 по средата на двигателния отсег от зад (към купето). то и третото играе роля при управлението на двете за свещите. Едното реле управлява една свещ, другото - две свещи, третото - двете първи релета
      И имаш и централа за тая гъзария, че и температурен сензор някъде пред трите релета (явно на "водошровода")
      благодаря за изчерпателния отговор колега утре на светло ще ги видя де са тия релета да видя за кво става дума
      Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
      Алфа 145 1,9 JTD - настояща

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
        благодаря за изчерпателния отговор колега утре на светло ще ги видя де са тия релета да видя за кво става дума
        И бушоните!!! И да го вземат дяволите - трябва да имаш и един 7.5А бушон, който не го знам де е. Май е на допълнителното табло над централното вътре в купето
        Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 22:46. Основание: допълн

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от donMirkoni Покажи съобщение
          това е хубаво
          ма поне малко да разбирах
          гледах ги двата бушона по 70 ампера ама и двата са здрави,дай съвет при кого да отида да го погледне дали работи и ако не да го ремонтира
          Ако имах скоро свободно време,бих го погледнал,но мога чак средата на декември.
          За майстори се въздържам да давам акъл,та да не ме сърбят после трите букви.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #35
            За майстори, има няколко статични подраздела за сервизите.

            http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26

            Отваряш една по една, четеш внимателно и си избираш.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Колега,на четвъртата снимка се виждат два 70А предпазителя,единият е за подгряването на горивният филтър,а другият ти е в повече от обичайното и е точно за този допълнителен подгрев.В pdf-а,който прикачвам е схемата и обяснението.
              При мен излиза много по-подробна схема от тази.
              donMirkoni - пиши ми на лично как да се свършеш с мен. Аз съм готов да ти помогна. Разреши си ЛС
              Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 23:27. Основание: допълнение

              Comment


              • #37
                Честно казано силно ме съмнява бушона на подгрева на горивният филтър да е 70 А. Бях го мяркал като 20А.


                Иначе на Либрата - ЕКУ-то на климата управлява 2-те силови релета, които пускат/спират подгревните свещи.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                  Честно казано силно ме съмнява бушона на подгрева на горивният филтър да е 70 А. Бях го мяркал като 20А.
                  Иначе на Либрата - ЕКУ-то на климата управлява 2-те силови релета, които пускат/спират подгревните свещи.
                  За нафтата и подгревателя в стойаката за филтъра е 20А. Но за антифриза, за който иде реч, по схема е 70А (един общ бушон за трите подгревателни свещи), релетата са две - едно 20А-во (за едната свещ) и едно 50А-во (за другите две свещи). Третото реле, дето управлява тия двте релета - J38 е 20А-во. Но както казах има датчик за температура, модул за управление само на тази история и още три бушончета. Вързано е с климатроника и с модула за управление на енджина Драсни на едно ЛС как се качва схема тук да я кача
                  Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 07:06. Основание: допълнение

                  Comment


                  • #39
                    Съгласно Alfa Romeo 156 Owner`s manual-а,подгряването на горивото е точно през 70А предпазител,намиращ се отзад и в ляво на кутията с предпазители пред ABS-а.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Тук не знам как е , но при VW , включването на релетата зависи от натоварването на генератора и , ел. подгряването не се включва докато не падне зарядният ток на генератора под определена стойност. При кофти акумулатор това се случва доста след като двигателят загрее

                      Comment


                      • #41
                        И при италианките е реализирана така схемата.
                        Работи само на запален двигател, и в зависимост от температурата на антифриза и волтажа на акумулатора еку-то решава дали да пусне 1,2 или всичките 3 нагревателя.

                        Относно подгрева на горивото - на либрата е 20 А бушона - странно ми е че на 156 е различно.

                        Eто ги и схемите

                        Между другото при либрата схемата е реализирана с нагревател на въздуха в купето.
                        Attached Files
                        Last edited by pr_00f; d.m.y г., 14:23.
                        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                          И при италианките е реализирана така схемата.
                          Работи само на запален двигател, и в зависимост от температурата на антифриза и волтажа на акумулатора еку-то решава дали да пусне 1,2 или всичките 3 нагревателя.

                          Относно подгрева на горивото - на либрата е 20 А бушона - странно ми е че на 156 е различно.

                          Eто ги и схемите

                          Между другото при либрата схемата е реализирана с нагревател на въздуха в купето.
                          И при Алфата го има това,но не съм гледал от кога го слагат.Видях и схема с подгрев на антифриза и такива нагреватели до радиаторчето на парното.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #43
                            малко инфо по темата,ходих на майстор и какво да ви кажа,свещите здрави,релета здрави,бушоните и те са здравии захранване има до тях само не можа да разбере от къде се пуска тая щуротия,разбрахме само че го командва еку-то на климатроника,и утре ще ходя на диагностика за тва еку да видим пък в тоя реномиран и безбожно скъп итал сервиз какво ще кажат по въпроса,не писах по рано щото така и така беше в сервиз та я пообслужих малко обаче аман от продавачи на оригинални части ,,мамка им" продали са ми пистов ремък с 10 мм по дълъг , ама добре че майстора е кадърен та забеляза немам думи а се чудя цяло лято що просвирва при студен старт ама как то и да е освен това смяна на масла и филтри и пълнене на шарнирите ,сега няма хлоп няма троп по предницатаостана само тая щуротия да оправя с подгряването и съм топ за зимата
                            Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
                            Алфа 145 1,9 JTD - настояща

                            Comment


                            • #44
                              Странно и аз ги имам тези бушони и релета при акумулатора, но не мога да го видя къде е това подгряване. Проверих в EPER излиза, че има да не би да се вижда някъде отдолу под двигателя само?
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                              156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                                Странно и аз ги имам тези бушони и релета при акумулатора, но не мога да го видя къде е това подгряване. Проверих в EPER излиза, че има да не би да се вижда някъде отдолу под двигателя само?
                                зад двигателя е под релетата вижда се трудно но се вижда,в четвъртък съм на диагностика на екуто на климатроника да видим какво ще се окаже но ми казаха че няма голяма разлика,в крайна сметка ако не мога да го пусна ще го направя принудително през ключ
                                Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
                                Алфа 145 1,9 JTD - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X